LAVAZZA
LAVAZZA - WŁOSKA PALARNIA KAWY ZIARNISTEJ, MIELONEJ, BEZKOFEINOWEJ
Kawa Lavazza rodzaje: Qualita Oro, Crema e Aroma, Caffe Espresso, Qualita Rossa, Gran Espresso, Super Crema…</h1>
Lavazza - włoska palarnia kawy ziarnistej to marka, której fundamenty to miłość do doskonałej kawy i dążenie do doskonałości w każdym produkcie. Przez lata Lavazza wprowadzała kolejne ponadczasowe mieszanki kaw do sprzedaży, a każda kolejna stawała się coraz bardziej popularna. Wśród kaw delikatniejszych, czyli mieszanek 100% kawy arabika, oprócz złotej Lavazza Qualita ORO możemy wypić wyśmienitą Caffe Espresso.
Kawa, która zasługuje na szczególną uwagę osób, którym zależy na dobru zwracających uwagę na dobro naszej planety to Tierra. Jest to mieszanka arabiki z Kolumbii, Peru i Hondurasu: Lavazza Tierra to kawa z certyfikatem Rainforest Alliance. Oznacza to, że są to nie tylko najwyższej jakości ziarna kawy, ale również, że zostały pozyskane z szacunkiem dla ludzi i zwierząt oraz z dbałością o środowisko naturalne.
Dla fanów mocniejszych kaw z domieszką robusty, która zawiera więcej kofeiny, Lavazza przygotowała specjalne mieszanki pod espresso. Te łagodniejsze są wypalone w stopniu średnim: Lavazza Espresso Top Class (90% arabiki i 10% robusty), Lavazza Super Crema (60% arabiki i 40% robusty), Lavazza Gran Espresso czy (50% mieszanka). Dla tych, którzy szukają w kawie pobudzającej goryczy kojarzonej z typowo włoskim sposobem parzenia kawy, idealnie nada się ciemno palona Espresso Gran Riserva, Qualita Rossa czy Crema e Gusto Espresso. W ofercie znajdziemy również kawę mieloną Lavazza czy bezkofeinową Lavazza DEK. Kawa Lavazza dostępna jest w puszkach i opakowaniach próżniowych o pojemności 250 g, 500 g oraz 1 kg.
Kawa Lavazza - ziarnista, mielona, bezkofeinowa.
Firma założona została w Turynie w 1895 roku jest jednym z największych producentów kawy na świecie i najczęściej kupowaną kawą we Włoszech. Luigi Lavazza, jej założyciel, uważany był za prekursora mieszanek kaw, z których najpopularniejsza, Lavazza Oro, po dzień dzisiejszy jest jednym z bestsellerów firmy.
Do ogromnego sukcesu firmy przyczyniła się pomysłowość i inicjatywa Luigiego, który pragnąc zaspokoić gusta klientów odważył się na mieszanie kaw z różnych kontynentów. Bogaty wybór smaków i aromatów kawy to wyraz szacunku do słów, które zainspirowały młodego i przedsiębiorczego Lavazzę: „W życiu zawsze jest więcej do odkrycia”.
Kawa Lavazza.
Obecnie kawa Lavazza to nie tylko producent jednej z najpopularniejszych kaw na świecie. Lavazza to wyraz włoskiego stylu życia. Ten trend zapoczątkowano w latach 50. zeszłego wieku, gdy firma zaczęła reklamować swoją kawę Lavazza Paradiso in tazza” („Kawa Lavazza, niebo w filiżance”). Aby podtrzymać długoletnią tradycję, która wiąże firmę z włoskim stylem, jako twarz marki wystąpił Luciano Pavarotti czy Andre Agassi.
Na ogromny sukces komercyjny kawy Lavazza wpłynął również fakt, że pierwsze kampanie reklamowe w zagranicznych mediach przedstawiały kawę Lavazza jako ulubiona kawę wszystkich Włochów mieszkających za granicą. Od lat 90. firma wydaje Kalendarz Lavazza. Przy jego tworzeniu co roku zaangażowani są najlepsi fotografowie z całego świata, którzy tworzą ponadczasowe zdjęcia. W 2018 roku projekt ten po raz pierwszy promował inicjatywy społeczne Lavazza, w tym 17 celów zrównoważonego rozwoju.
W 2004 roku założono fundację imienia Giuseppe i Pericle Lavazza.Jest to organizacja non-profit, której działania statutowe mają na celu wsparcie rodzin zajmujących się uprawą kawy. Od tego czasu Grupa Lavazza angażuje się w coraz więcej inicjatyw mających na celu poprawę życia mieszkańców krajów rozwijających się. Do 2018 roku przy współpracy z organizacjami pozarządowymi i instytucjami w krajach takich jak: Brazylia, Gwatemala, Kolumbia, Peru i wielu innych zorganizowano realne wsparcie dla ponad 90 tysięcy osób związanych z produkcją kawy.
Do najważniejszych inicjatyw należy współpraca z organizacją Save the Children, która walczy z niedożywieniem dzieci w najuboższych regionach globu i z pomocą Lavazza wsparła już 14173 dzieci. Obecnie inicjatywy społeczne Lavazza na całym świecie można poznać dzięki raportowi Zrównoważony rozwój (Suitability Report). Hasłem przewodnim tej inicjatywy jest „Postęp w każdej filiżance”. Celem fundacji jest wsparcie producentów kawy poprzez edukację, promowanie równości płci i przeciwdziałanie negatywnych skutkom zmian klimatu.
Kawa Lavazza dostępna jest w 130 krajach na świecie. Pozostaje jednak firmą rodzinną, zarządzaną przez czwarte pokolenie Lavazza.
OSTATNIO OGLĄDANE
Darmowa dostawa
do Paczkomatów
na terenie Polski
Godziny otwarcia
pn.-pt. 8:00 - 16:00
Zwroty zakupów
możesz zmienić zdanie
w ciągu 14 dni
bez podania przyczyny
Less waste
pakujemy w sposób
przyjazny dla środowiska