Asysta telefoniczna

 Asysta telefoniczna. 

Ekspres do kawy przestał działać, młynek nie mieli kawy, a może warnik nie podgrzewa wody. Często rozwiązania są proste i szybkie, czasami jednak potrzebujesz wsparcia - telefonu do przyjaciela - dla przypadków nagłych i pilnych oferujemy usługę asysty telefonicznej.

Ekspresowa usługa - asysta telefoniczna. 

Najlepszy serwis ekspresów, młynków czy warników jest szybki i skuteczny. Nie czekaj na kuriera, na technika, który musi dojechać, gdy twoi klienci czekają, a ich kawa stygnie. Zadzwoń, przedstaw problem, a my znajdziemy rozwiązanie!

Kiedy dzwonić?

  1. Twój ekspres pracuje inaczej, 

  2. Ekspres lub warnik nie pobiera wody.

  3. Słabo spienia mleko, lub odwrotnie ciśnienie w dyszy jest bardzo wysokie. 

  4. Młynek nie mieli równo, wydaje dziwny dźwięk, jest bardzo głośny. 

  5. Na panelu pojawia się komunikat informujący o problemie. 

Co najpierw sprawdzić:

  1. Czy urządzenie jest prawidłowo podłączone do wody, prądu. 

  2. Czy urządzenie nie przegrzało się - szczególnie w lecie temperatury powyżej 30 stopni mogą wpływać na nasze maszyny, które aby prawidłowo pracować potrzebują odpowiedniej wentylacji. 

  3. Kiedy ostatnio były wymieniane filtry do wody, uszczelki. 

  4. Czy ekspres, młynek i warnik są odpowiednio konserwowane - czy używane są środki do czyszczenia przeznaczone ekspresu, dyszy na mleko, szczotki do czyszczenia grupy, odkamieniacze?

Dobry serwis do ekspresów do kawy możesz poznać po tym, że szybko i wygodnie naprawia urządzenia mu powierzone - my oferujemy asystę telefoniczną, która w szybki sposób może rozwiązać wiele twoich problemów. 

  • Zaś w przypadku, gdy ekspres do kawy czy młynek potrzebują fachowej ręki naszej ekipy w naszym autoryzowanym serwisie wysyłamy kuriera po ekspres i oferuje sprzęt zastępczy na czas naprawy. 

  • Możemy również zaoferować przyjazd naszego technika na miejsce i usunięcie awarii u ciebie w lokalu - pamiętaj jednak, że to nie zawsze jest możliwe!

  • Koszt ekspertyzy jest płatny, jednak gdyby okazało się, że Twoja maszyna wymaga serwisu wliczamy go w koszt całej robocizny. 

  • Części, które mogę ci się przydać do samodzielnego rozwiązania problemu mamy dostępne u siebie w magazynie - najczęściej dostępne dla Ciebie już na następny dzień roboczy. 

  • Napisz do nas: serwis@kawa.pl

  • Na nasze usługi udzielamy gwarancji. 

Pracujemy na: Victoria Arduino, Nuova Simonelli, Marco!

OSTATNIO OGLĄDANE

Darmowa dostawa

Darmowa dostawa

do Paczkomatów
na terenie Polski

Godziny otwarcia

Godziny otwarcia

pn.-pt. 8:00 - 16:00

Zwroty zakupów

Zwroty zakupów

możesz zmienić zdanie
w ciągu 14 dni
bez podania przyczyny

Less waste

Less waste

pakujemy w sposób
przyjazny dla środowiska