Dostawa
Standardowy czas dostawy zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych, przy czym zawsze staramy się, aby zamówienie dotarło jak najszybciej. Wynika to z oczekiwania na zaksięgowanie Twojej wpłaty, a także z przygotowania paczki wraz z zamówieniem oraz jej dostawę. Jak tylko paczka będzie gotowa do wysyłki, poinformujemy Cię o tym w wiadomości mailowej. Kiedy kurier odbierze od nas paczkę, powinna dotrzeć do Ciebie w ciągu 2 - 3 dni.
Koszt wysyłki kurierem DHL wynosi 15zł na terenie Polski.
Koszt wysyłki do Paczkomatów Inpost wynosi 12zł. Darmowa dostawa obowiązuje od wszystkich zamówień powyżej 99zł. Pamiętaj także, że nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat przy wyborze metody płatności za pobraniem.
Oczywiście. W momencie, kiedy Twoje zamówienie trafi do doręczenia, otrzymasz od nas wiadomość z linkiem monitorującym, dzięki któremu będziesz wiedział, gdzie w danym momencie znajduje się Twoja przesyłka.
Wszystkie nasze dostawy oraz zwroty zamówień realizujemy z firmą kurierską DHL. Pamiętaj, że nie pobieramy żadnej opłaty za wysyłkę od wszystkich zamówień na kwotę powyżej 99zł. Standardowa opłata za dostawę wynosi 15zł. Płatność za pobraniem realizujemy bez dodatkowych kosztów.
Jeśli zależy Ci na dostarczeniu zamówienia inną metodą niż firmą kurierską DHL, skontaktuj się z nami pod adresem: kontakt@kawa.pl. Zastrzegamy jednak, że w takim przypadku pełne koszty dostawy ponosi klient.
Jak najbardziej - dla mieszkańców Krakowa uruchomiliśmy możliwość odbiorów osobistych zamówień w kawiarni kawa - Romanowicza, przy ul. Romanowicza 4. Odbiór zamówień jest możliwy tylko płatności za zamówienie z góry.
Jeśli przydarzyła się sytuacja, w której kurier próbował dostarczyć zamówienie podczas Twojej nieobecności, bądź paczka nie została dostarczona z winy kuriera, to kurier podejmie kolejną próbę dostarczenia. Jeśli w takim przypadku znów nie uda się dostarczyć zamówienia, dojdzie do trzeciej próby. Po trzech nieudanych próbach Twoja paczka trafi do magazynu firmy kurierskiej, a stamtąd zostanie odesłana do Kawa.pl
Jeśli od paru dni czekasz na zamówienie, którego w dalszym ciągu kurier nie dostarczył, a także nie otrzymałeś żadnej wiadomości od przewoźnika w sprawie dostarczenia przesyłki - koniecznie poinformuj nas o tym w wiadomości mailowej pod adresem: kontakt@kawa.pl, lub telefonicznie, z krótkim opisem sytuacji oraz imieniem i nazwiskiem, podanym w trakcie zamówienia. Wówczas będziemy mogli sprawdzić status przesyłki, a w razie potrzeby zgłosić jej zaginięcie.
Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą. Z doświadczenia możemy powiedzieć, że kurier zazwyczaj dzwoni do adresata przed próbą doręczenia (zazwyczaj tego samego dnia z samego rana, jeśli został podany numer telefonu przy składaniu zamówienia).
Jeśli przesyłka zostanie odebrana bez wcześniejszych oględzin, należy skontaktować się z firmą kurierską DHL Parcel Polska Sp. z o.o. pod numerem +48 42 6 345 345 i zgłosić chęć sporządzenia protokołu szkody. Następnie gdy przyjedzie kurier, należy z nim sporządzić protokół, zaznaczając dokładnie wszystkie szczegóły. Prosimy pamiętać o tym, by towar podczas sporządzania protokołu był zapakowany w materiały, w których odebrany został od kuriera.
Tak, dostarczamy paczki na terenie Unii Europejskiej. Wszystkie osoby, które są zainteresowane dostarczeniem ich produktów za granicę prosimy o kontakt pod adresem email: kontakt@kawa.pl.
Płatność
Ze względu na wygodę zakupów oferujemy naszym klientom możliwość:
- Szybkiej płatności PayPal (przelew, płatność kartą)
- Szybkiej płatności PayU (przelew, płatność kartą)
- Płatności przy odbiorze (u firmy kurierskiej DHL)
- Tradycyjnym przelew na wskazane konto bankowe
Oczywiście, za swoje zamówienie możesz zapłacić bezpośrednio u kuriera DHL w momencie odbioru paczki. Aby ułatwić doręczenie produktów pamiętaj o podaniu numeru telefonu podczas składania zamówienia, dzięki czemu przed dostawą otrzymasz wiadomość SMS o terminie dostawy wraz z numerem do kuriera. Pamiętaj również, aby przy płatności za pobraniem mieć odliczoną kwotę płatności - firmy kurierskie nie są zobowiązane do wydawania reszty.
Oczywiście, wystarczy przy składaniu zamówienia wybrać opcję płatności przelewem tradycyjnym.
Najlepiej, abyś posiadał konto w systemie PayPal. Wówczas przy dokonywaniu zamówienia wystarczy, że wybierzesz metodę płatności: PayPal, a system przekieruje Cię do Twojego konta z prośbą o zalogowanie. Następnie PayPal poprosi Cię o potwierdzenie płatności.
Płatność PayPal jest możliwa dla klientów, którzy posiadają zarejestrowane konto w sklepie Kawa.pl jak i dla osób, które są zalogowane jako Gość.
Oczywiście, jeśli chcesz zapłacić za pośrednictwem PayPal, a nie masz zarejestrowanego konta w sklepie, to możesz zalogować się jako Gość, następnie przejść do płatności PayPal i potwierdzić płatność. Istnieje także możliwość płatności kartą płatniczą za pośrednictwem PayPal. Opcja ta jest dostępna dla osób, które nie posiadają konta PayPal. Wybierając płatność kartą, wciąż masz możliwość utworzenia konta PayPal. Ze względu na komfort dokonywania zakupów polecamy posiadać konto PayPal, które jest zupełnie darmowe.
To zależy od wyboru metody płatności. Przy płatności PayPal zaksięgowanie przelewu trwa dosłownie parę minut. Wybierając płatność przelewem tradycyjnym, zaksięgowanie transakcji może trwać do 3 dni roboczych. W przypadku wyboru płatności za pobraniem, przesyłkę nadajemy w ciągu 2-3 dni roboczych.
Pamiętaj, że wszystkie zamówienia realizujemy po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie.
W takim przypadku polecamy ponownie złożyć zamówienie. Poprzednie, nieopłacone zostanie anulowane.
Oczywiście, ale tylko w przypadku, jeśli Twoje zamówienie nie zostało doręczone do nadania. W takim przypadku prosimy o pilny kontakt pod numerem: 12 128813200 lub mailowo: kontakt@kawa.pl
Oczywiście, ale tylko w przypadku, jeśli Twoje zamówienie nie zostało doręczone do nadania. W takim przypadku prosimy o pilny kontakt pod numerem: 505 327 491 lub mailowo: kontakt@kawa.pl
Niestety jeśli Twoje zamówienie zostało wysłane, nie będziemy mogli zmienić adresu dostawy. W takim przypadku paczka musi trafić z powrotem do naszego sklepu, a następnie nadamy ją ponownie do Ciebie na nowy adres dostawy, bez dodatkowych kosztów.
W takiej sytuacji bardzo prosimy o pilny kontakt, najpóźniej do 7 dni od dostarczenia przesyłki pod adresem: kontakt@kawa.pl lub telefonicznie. W wiadomości prosimy o podanie imienia i nazwiska, które zostało podane przy składaniu zamówienia, bądź numer zamówienia wraz ze szczegółowym opisem problemu. Oprócz tego bardzo prosimy o załączenie zdjęcia paczki, na którym powinny znaleźć się otrzymane produkty. Postaramy się jak najszybciej naprawić nasz błąd!
W takiej sytuacji bardzo prosimy o pilny kontakt, najpóźniej do 7 dni od dostarczenia przesyłki pod adresem: kontakt@kawa.pl lub telefonicznie. W wiadomości prosimy o podanie imienia i nazwiska, które zostało podane przy składaniu zamówienia, bądź numer zamówienia wraz ze szczegółowym opisem problemu. Oprócz tego bardzo prosimy o załączenie zdjęcia paczki, na którym powinny znaleźć się otrzymane produkty. Postaramy się jak najszybciej naprawić nasz błąd!
Zamówienie
Chętnie przeprowadzimy Cię przez ten proces, który jest naprawdę bardzo prosty.
1. Wybierz produkt, który Cię interesuje i dodaj go do koszyka. Na tym samym etapie możesz od razu kliknąć w przycisk: KUP TERAZ, przechodząc od razu do płatności.
2. Jeśli dodałeś produkt do koszyka, to automatycznie po prawej stronie wyświetli Ci się widok Twojego koszyka wraz z dodanym produktem. To tutaj możesz zwiększyć ilość produktu, usunąć produkt z koszyka, powrócić do zakupów, pozostawić komentarz do zamówienia, bądź przejść do płatności, klikając w przycisk: ZAMAWIAM.
3. Jeśli zdecydowałeś się na dokonanie zakupu, w kolejnym kroku będziesz proszony o podanie adresu email oraz danych do wysyłki, które będą nam potrzebne do zrealizowania Twojego zamówienia. Na tym etapie możesz także zalogować się do swojego konta lub zarejestrować nowe konto.
4. Podając swój adres email możesz także wyrazić zgodę na otrzymywanie naszych newsletterów, ale zapis taki oczywiście nie jest konieczny! Wybór należy wyłącznie do Ciebie;)
5. W następnym kroku zobaczysz wprowadzone dane do wysyłki, które możesz swobodnie edytować. Upewnij się, że wszystkie pola zostały poprawnie uzupełnione.
6. Wybierz sposób dostawy Twojego zamówienia. W tym kroku kwota dostawy zostanie doliczona do całkowitej sumy zamówienia. Podgląd koszyka wraz z kwotą do zapłaty będzie cały czas widoczny po prawej stronie ekranu.
7. Przejdź do dalszego kroku klikając przycisk WYBIERZ SPOSÓB PŁATNOŚCI. Tutaj także będziesz miał możliwość edycji swoich danych oraz powrotu do poprzedniego kroku. Jeśli wszystkie dane będą się zgadzały, będziemy prosić Cię o wybranie metody płatności.
8. Wybierając płatność PayPalem, zostaniesz przekierowany na swoje konto, na które należy się zalogować i następnie potwierdzić płatność. W tym samym kroku będziesz miał możliwość płatności kartą płatniczą - opcja szczególnie polecana dla osób, które nie posiadają konta PayPal.
9. Możesz również wybrać metodę płatności za pobraniem u Kuriera DHL (pamiętaj, aby mieć przy sobie odliczoną kwotę zamówienia). Ponadto możesz skorzystać z tradycyjnego przelewu bankowego. Wybierając tę opcję, w ostatnim kroku wyświetli Ci się numer konta bankowego z danymi, na które należy dokonać wpłaty za realizowane zamówienie.
10. Gratulacje! Twoje zamówienie właśnie do nas trafiło :) Zabieramy się do jego przygotowania i wysyłki. W momencie zaksięgowania przelewu na naszym koncie, otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem zamówienia na podany adres email. W przypadku wybrania metody płatności za pobraniem, Twoją przesyłkę nadamy w ciągu 2-3 dni roboczych. Będziemy Cię na bieżąco informować o realizacji Twojego zamówienia.
Jeśli jednak chciałbyś nas o coś jeszcze dopytać, nie krępuj się! Wyślij do nas wiadomość na adres: kontakt@kawa.pl, albo zadzwoń - z ogromną chęcią odpowiemy na każde pytanie.
Status zamówienia możesz sprawdzić po zalogowaniu na swoje konto. Jeśli jednak masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z nami pod adresem email: kontakt@kawa.pl oraz telefonicznie pod numerem: 505 327 491. Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania.
Niestety nie możesz samodzielnie edytować zamówienia, które zostało opłacone. Dlatego też jeśli chciałbyś dokonać jakichkolwiek zmian, bardzo prosimy o pilny kontakt telefoniczny. Jeśli Twoje zamówienie nie zostało przekazane do kuriera, to możemy je zmodyfikować.
Jak najbardziej! Ale tylko w przypadku, jeśli żadne z zamówień nie zostało jeszcze przygotowane i przekazane kurierowi. W takim przypadku prosimy o pilny kontakt telefoniczny pod numerem: 505 327 491.
Oczywiście, ale tylko w przypadku, jeśli Twoje zamówienie nie zostało przekazane do doręczenia kurierowi. W takiej sytuacji bardzo prosimy o kontakt mailowy pod adresem: kontakt@kawa.pl.
Jeśli jednak Twoja paczka trafiła do doręczenia - wystarczy, że nie przyjmiesz zamówienia. Paczka trafi do sklepu, a my zwrócimy Ci pieniądze. W takim przypadku uważamy, że najlepszym rozwiązaniem jest skorzystać z 14 dniowego prawa zwrotu produktów - jeśli któryś z zamówionych produktów nie przypadnie Ci jednak do gustu, zawsze możesz go do nas odesłać ;)
Chętnie pomożemy wybrać Ci odpowiednie produkty drogą telefoniczną, aczkolwiek samo zamówienie należy złożyć w naszym sklepie internetowym, ewentualnie drogą mailową pod adresem: kontakt@kawa.pl Telefonicznie możemy pomóc Ci przejść cały proces zakupowy, jeśli którykolwiek etap sprawiłby Ci problem.
Jak najbardziej! Twoje zakupy w naszym sklepie są w 100% bezpieczne, gdyż wykorzystujemy szyfrowanie SSL. Dzięki niemu wszystkie dane osobowe, które pozostawiasz w sklepie Kawa.pl są zaszyfrowane i chronione. O bezpieczeństwo Twoich transakcji dbasz także i Ty - za pomocą hasła, które wprowadzasz w trakcie rejestracji i logowania do sklepu. Pamiętaj, aby nie przekazywać swojego hasła osobom trzecim. My ze swojej strony dbamy o przestrzeganie obowiązujących wytycznych dotyczących ochrony danych osobowych wszystkich naszych użytkowników.
Więcej informacji na temat ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych możesz przeczytać w naszym Regulaminie.
Rejestracja i logowanie
Pewnie, że nie! Możesz dokonać zakupu bez posiadania konta, jako Gość, choć od razu uprzedzamy, że wiele przez to tracisz! Dzięki zarejestrowaniu konta będziesz miał możliwość - sprawdzania historii swoich zamówień, dokonywania zwrotów bez dodatkowych kosztów, a także będziesz mógł korzystać ze specjalnych promocji, które oferujemy naszym stałym klientom, więc naprawdę warto ;)
Zakładanie konta w sklepie Kawa.pl jest naprawdę proste! Chętnie przeprowadzimy Cię przez ten proces krok po kroku:
1. Na stronie głównej w prawym górnym rogu kliknij w napis: MOJE KONTO.
2. Po kliknięciu zostaniesz przekierowany na stronę logowania z formularzem, a poniżej znajdziesz opcję: UTWÓRZ KONTO - kliknij w tekst.
3. Po kliknięciu wyświetli Ci się formularz z danymi do uzupełnienia. Podaj proszę swoje dane - imię, nazwisko, adres email oraz wprowadź swoje hasło do logowania. Następnie potwierdź dane klikając w przycisk: UTWÓRZ KONTO.
4. Po chwili otrzymasz od nas powitalną wiadomość email, w której otrzymasz link aktywacyjny. Aby potwierdzić rejestrację konta w sklepie Kawa.pl prosimy o kliknięcie w nadesłany link.
5. Witamy Cię w gronie naszych użytkowników! Posiadając konto możesz w panelu wprowadzić dalsze dane osobowe oraz adresowe, a także przeglądać listę swoich zamówień. Udanych zakupów! ;)
Logowanie do sklepu jest bardzo proste - chętnie przeprowadzimy Cię krok po kroku przez ten proces:
1. Na stronie głównej w prawym górnym rogu kliknij w napis: MOJE KONTO
2. Pojawi Ci się formularz z prośbą o wpisanie adresu email oraz hasła.
3. Klikając w przycisk: ZALOGUJ SIĘ, przejdziesz do swojego konta.
4. Jeśli mimo to nie możesz zalogować się do swojego konta, prawdopodobnie wpisałeś złe hasło, bądź adres email.
5. Kliknij w tekst:“Nie pamiętasz hasła?”. Wówczas wyświetli Ci się nowy formularz z prośbą o podanie adresu email, na który założyłeś konto, w celu odzyskania hasła.
6. Na podany adres email wyślemy Ci wiadomość z linkiem do zresetowania hasła.
7. Kliknij w przycisk, a następnie wprowadź nowe hasło. Od tej pory logowanie na Twoje konto będzie odbywało się przy użyciu nowo ustalonego hasła. Miłych zakupów!
Ze względu na bezpieczeństwo przechowywania Twoich danych osobowych nie posiadamy dostępu do Twojego hasła, a także nie możemy go dla Ciebie zresetować - możesz zrobić to samodzielnie.
1. Kliknij w tekst: “Nie pamiętasz hasła?”. Wówczas wyświetli Ci się nowy formularz z prośbą o podanie adresu email, na który założyłeś konto, w celu odzyskania hasła.
2. Na podany adres email wyślemy Ci wiadomość z linkiem do zresetowania hasła.
3. Kliknij w przycisk, a następnie wprowadź nowe hasło. Od tej pory logowanie na Twoje konto będzie odbywało się przy użyciu nowo ustalonego hasła. Miłych zakupów!
Ups.. nie przewidzieliśmy, że będziesz chciał zrezygnować z konta, dlatego też nie umieściliśmy opcji samodzielnego usuwania konta. Jeśli zależy Ci na usunięciu swoich danych, skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo, wówczas na Twoją prośbę wszystkie Twoje dane osobowe oraz historia transakcji zostanie usunięta z naszego sklepu.
Oczywiście, ale nie możesz zrobić tego samodzielnie, dlatego bardzo prosimy o skontaktowanie się z nami, a chętnie zmienimy dla Ciebie adres email do logowania.
Zwroty i reklamacje
Jeżeli jakikolwiek produkt zakupiony w naszym sklepie nie spełnił Twoich oczekiwań, bez żadnych przeszkód możesz zwrócić go w ciągu 14 dni od dokonania zakupu. Jest jednak pewien warunek - produkt nie może być używany oraz nie może być uszkodzony.
Jeśli chcesz dokonać zwrotu zakupionego produktu, skontaktuj się z nami najlepiej mailowo na adres: kontakt@kawa.pl z informacją o chęci zwrotu produktów. Bardzo prosimy o dołączenie do paczki wypełniony formularz odstąpienia od umowy, który znajdziesz pod linkiem.
Wszystkie produkty oferowane w sklepie Kawa.pl z wyjątkiem produktów kosmetycznych, spożywczych oraz chemii podlegają gwarancji przez okres 2 lat od daty dokonania zakupu w przypadku klientów indywidualnych. Klienci, którzy dokonali zakupu na firmę i otrzymali w transakcji fakturę VAT mogą zareklamować produkt w ciągu 1 roku od daty zakupu.
Jeśli masz jednak zastrzeżenia do zakupionych przez Ciebie produktów, które nie podlegają gwarancji (artykuły spożywcze, kosmetyki oraz chemia), skontaktuj się z nami mailowo pod adresem: kontakt@kawa.pl z opisem problemu. Postaramy się jak najszybciej udzielić Ci pomocy ;)
Reklamację produktów w sklepie Kawa.pl może dokonać każdy nasz klient, wysyłając wiadomość email na adres: kontakt@kawa.pl. W odpowiedzi wyślemy link do formularza reklamacyjnego, który należy wypełnić.
Wprowadź nazwę produktu, który chcesz zareklamować i opisz dokładnie powód reklamacji. Jeśli posiadasz zdjęcia uszkodzenia, możesz załączyć je do swojego zgłoszenia. Pamiętaj, że im więcej informacji podasz, tym łatwiej będzie nam znaleźć przyczynę i rozwiązać problem.
Reklamacji podlegają wszystkie produkty w naszym sklepie z wyjątkiem produktów: spożywczych, kosmetycznych oraz chemii. Jeśli jednak wystąpiłyby jakiekolwiek problemy z powyższymi produktami, koniecznie skontaktuj się z nami, a postaramy Ci się jak najszybciej pomóc.
Tak, podanie powodu reklamacji przede wszystkim przyspieszy proces i jest niezbędne do jej pozytywnego rozpatrzenia. Reklamacje bez uzasadnienia nie będą przez nas rozpatrywane, dlatego bardzo prosimy o podanie przyczyny złożenia wniosku.
Reklamację na wszystkie produkty zakupione w sklepie Kawa.pl poza produktami spożywczymi, kosmetycznymi i chemią można złożyć do 2 lat od daty zakupu w przypadku klientów indywidualnych. Klienci firmowi, którzy otrzymali fakturę VAT na zakupiony produkt mogą złożyć reklamację w ciągu 1 roku od daty zakupu.
Informację o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz maksymalnie do 7 dni roboczych od złożenia wniosku, natomiast w przypadku uznania reklamacji w ciągu 14 dni od odebrania zareklamowanego produktu odeślemy Ci naprawiony bądź nowy produkt lub zwrócimy Ci pieniądze.
O Kawa.pl
W najpiękniejszy mieście w Polsce, czyli w Krakowie :) Jeśli masz do nas jakieś pytania, chcesz się podzielić swoją opinią, albo masz ochotę po prostu napić się z nami filiżanki dobrej kawy - zadzwoń do nas bądź wyślij maila pod adres: kontakt@kawa.pl. Listy także kochamy, więc jeśli dopadnie Cię wena, napisz do nas na adres: Kawa.pl, ul. Krakusa 11, 30-535 Kraków.
Tak! Jeśli mieszkasz w Krakowie, albo planujesz w najbliższym czasie odwiedzić to piękne miasto - zapraszamy do naszej pierwszej kawiarni Kawa Zwierzyniecka, która znajduje się 7 minut pieszo od Wawelu, przy ul. Zwierzynieckiej 15.
Z początkiem września 2020 otworzyliśmy drugą kawiarnię, kawa - Romanowicza, przy ul. T. Romanowicza 4, w której napijesz się nie tylko ciekawych kaw z najlepszych palarni z Europy, ale także kupisz kawy i akcesoria, oraz zjesz ciekawe śniadania, inspirowane naszymi podróżami.
Będzie nam bardzo miło Ciebie ugościć :)
Na wszystkie telefony oraz wiadomości mailowe odpowiadamy od poniedziałku do piątku od 8:00-16:00. W naszych social mediach znajdziesz nas o każdej porze dnia i nocy :) Nie wahaj się nas tam złapać!
DOŁĄCZ DO NEWSLETTERA
Będziesz otrzymywać m.in. kody rabatowe, informacje o świeżych kawach, herbatach i użytecznych akcesoriach wybranych dla Ciebie, wiadomości z polskich i zagranicznych palarni, wyszukane ciekawostki ze świata kawy.