Nestle wprowadza w Polsce kapsułki z kawą Starbucks
Już teraz dostępne są kapsułki do ekspresów NESCAFE Dolce Gusto oraz Nespresso, a kolejne produkty pojawią się do końca roku.
Nestle opracowało szereg nowych produktów, w tym kapsułki marki Starbucks do swoich kapsułkowych ekspresów Nespresso i Dolce Gusto, które mają być dostępne na ponad 40 rynkach.
Nestle i Starbucks spodziewają się, że nowe produkty opracowane w ramach sojuszu kawowego pomogą im zwiększyć sprzedaż. W maju 2018 roku Nestle zapłaciło 7,15 miliarda dolarów za prawa do sprzedaży paczkowanych herbat i kaw Starbucks na całym świecie, dzięki czemu Starbucks mógł skupić się na działalności kawiarnianej. To jeden z kroków Nestle w walce z silną konkurencją na rynku kawy taką jak JAB Holdings.
Stopniowo, na kolejnych rynkach pojawia się również wysokiej jakości kawa rozpuszczalna - najnowsza innowacja opracowana wspólnie przez Nestle i Starbucks (obok produktów takich jak cold brew, golden turmeric, kaw z niezbędnymi witaminami czy smakowych śmietanek do kawy). W rzeczywistości kategoria kawy rozpuszczalnej jest nadal jednym z największych segmentów kaw: stanowi 25% całkowitej sprzedaży kawy1.
Nestle informowało, że ich sprzedaż w całym 2019 roku wzrosła o 1,2% (do 94,8 miliarda dolarów) dzięki ofercie wzmocnionej produktami Starbucks.
Źródła: