Nestle wprowadza w Polsce kapsułki z kawą Starbucks

Już teraz dostępne są kapsułki do ekspresów NESCAFE Dolce Gusto oraz Nespresso, a kolejne produkty pojawią się do końca roku.
Nestle opracowało szereg nowych produktów, w tym kapsułki marki Starbucks do swoich kapsułkowych ekspresów Nespresso i Dolce Gusto, które mają być dostępne na ponad 40 rynkach.

Nestle i Starbucks spodziewają się, że nowe produkty opracowane w ramach sojuszu kawowego pomogą im zwiększyć sprzedaż. W maju 2018 roku Nestle zapłaciło 7,15 miliarda dolarów za prawa do sprzedaży paczkowanych herbat i kaw Starbucks na całym świecie, dzięki czemu Starbucks mógł skupić się na działalności kawiarnianej. To jeden z kroków Nestle w walce z silną konkurencją na rynku kawy taką jak JAB Holdings. 

Stopniowo, na kolejnych rynkach pojawia się również wysokiej jakości kawa rozpuszczalna - najnowsza innowacja opracowana wspólnie przez Nestle i Starbucks (obok produktów takich jak cold brew, golden turmeric, kaw z niezbędnymi witaminami czy smakowych śmietanek do kawy). W rzeczywistości kategoria kawy rozpuszczalnej jest nadal jednym z największych segmentów kaw: stanowi 25% całkowitej sprzedaży kawy1.

Nestle informowało, że ich sprzedaż w całym 2019 roku wzrosła o 1,2% (do 94,8 miliarda dolarów) dzięki ofercie wzmocnionej produktami Starbucks.

 

Źródła:

https://www.nestle.pl/media/pressreleases/allpressreleases/nestle-wprowadza-kawe-starbucks-do-przyrzadzania-w-domu

https://retail.economictimes.indiatimes.com/news/food-entertainment/food-services/nestle-and-starbucks-expect-coffee-alliance-to-boost-growth/74313530

https://www.comunicaffe.com/nestle-report-fy2019-sales-up-1-2-to-94-8-bil-coffee-boosted-by-starbucks-products/