Zwycięzcy Roaster of the Year 2021

W kategorii Micro Roster (palących do 100 000 funtów kawy rocznie) nagrodę otrzymała Greater Goods Coffee Company, a w kategorii Macro Roaster (palących ponad 100 000 funtów kawy rocznie) Tony's Coffee.

Nagrody Roaster of the Year organizowane przez Roast Magazine przyznawane są firmom, które palą kawy najwyższej jakości, a ponadto są przykładem zaangażowania na rzecz zrównoważonego rozwoju, promują edukację pracowników i społeczności, wykazują silne zaangażowanie w branżę kawową oraz integrację i równość między innymi.

Micro Roaster of the Year - Greater Goods Coffee Company

Greater Goods Coffee Company założona w 2015 roku w Austin, w Teksasie prowadzi palarnię kawy, kawiarnie oraz centrum laboratoryjno szkoleniowe. Zatrudniając 23 pracowników wypalili w ubiegłym roku 90 900 funtów kawy. Ich misją jest pozyskiwanie, palenie i serwowanie wyjątkowej kawy, z naciskiem na kreatywność i społeczność. 

Od samego początku firma Greater Goods przekazuje darowizny na rzecz lokalnych organizacji charytatywnych poprzez detaliczną sprzedaż kawy, a obecnie współpracuje z czterema organizacjami charytatywnymi z Austin: Central Texas Food Bank, Austin Pets Alive !, Boys and Girls Clubs of Austin oraz Autism Society of Texas.

Ufają, że "wynagrodzenie, integracja, rozwój i radość są kluczem do utrzymania naszego zespołu w zdrowiu, szczęściu i zaangażowaniu".

Opublikowany przez Greater Goods Coffee Co. Niedziela, 24 maja 2020

Macro Roaster of the Year - Tony’s Coffee

Założona w 1971 roku firma Tony’s Coffee z Bellingham w stanie Waszyngton prowadzi palarnię i kawiarnię pod kierownictwem Todda Elliota - z drugiego pokolenia rodziny zarządzającej firmą od lat 80. Zatrudniając łącznie 41 pracowników wypalili w zeszłym roku 900 000 funtów kawy.

Ta firma to członek-założyciel i zwolennik World Coffee Research, która od dziesięcioleci jest liderem w walce o zrównoważoną kawę, koncentrując się na pozyskiwaniu kaw organicznych i tych z certyfikatem Fair Trade. Do tej pory firma wygenerowała ponad milion dolarów składek socjalnych Fair Trade. Firma zdobyła najwyższe wyróżnienia za tętniącą życiem kulturę organizacyjną, zaangażowanie społeczności i zaangażowanie w etyczne praktyki zaopatrzeniowe i społeczne odpowiedzialność.

Organizator - Roast Magazine

Roast to dwumiesięcznik branżowy poświęcony sukcesom i rozwojowi branży kawy specialty. Roast zajmuje się sztuką, nauką i biznesem palaczy kawy, omawiając najważniejsze dla nich kwestie, z wysokiej jakości treściami redakcyjnymi koncentrującymi się na technicznych aspektach kawy.

 

Źródła:

https://dailycoffeenews.com/2020/10/14/presenting-the-2021-micro-roaster-of-the-year-finalists/

https://dailycoffeenews.com/2020/10/14/presenting-the-2021-macro-roaster-of-the-year-finalists/

https://dailycoffeenews.com/2020/10/19/roast-magazine-announces-2021-roaster-of-the-year-winners/

https://www.roastmagazine.com/